Förvirrad

Publicerad 2014-03-02 20:51:44 i Love,

Vi möttes upp på stan. Till en början kändes det bra. Han ser otroligt bra ut, djupa ögon och väldigt fin kropp. Vi går och tar en fika, men ganska snabbt får vi slut på samtalsämnen och det blir mest prat om väder och vind. Jag fick lite panik och föreslog en bio, sagt och gjort. Efteråt pratade vi om filmen och han gick med mig en bit på hemvägen. När vi skulle säga hej då kändes det verkligen som att det var sista gången jag skulle träffa denna människa. Plötsligt böjer han sig fram, tar tag i mig och ger mig en kyss. En intensiv kyss som är sådär perfekt! Efteråt kände jag mig väldigt förvirrad. Kan man träffa en människa igen, trots att det bara är kyssen man längtar efter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela